Pozycjonowanie stron. Czym zajmują się specjaliści tacy jak Wudyka Łukasz?

Najnowsze wpisy

Współczesność stawia przed właścicielami biznesów nowe wymagania i zmusza ich do aktywnego, kreatywnego promowania swych produktów lub usług. Posiadanie firmowej witryny jest już wręcz koniecznością. Należy na niej zaprezentować z najlepszej strony swój biznes i za pomocą języka korzyści opisać swoją działalność tak, aby zachęcić potencjalnych klientów do współpracy. Jednak niekiedy mimo utworzenia witryny, klientów nie przybywa, ponieważ nasza strona pojawia się daleko w wynikach wyszukiwania Google w odpowiedzi na wpisaną frazę kluczową. I właśnie rozwiązaniem tego problemu zajmuje się pozycjonowanie. Sprawdźmy zatem, na czym ono właściwie polega oraz przekonajmy się, z usług którego specjalisty warto skorzystać.

Wudyka Łukasz – specjalista od SEO z doświadczeniem

Na rynku znajdziemy obecnie wielu specjalistów od SEO. Czasem jednak samozwańczy specjaliści nie posiadają odpowiedniej wiedzy, aby pomóc naszemu biznesowi i nie zaprzepaścić budżetu przeznaczonego na pozycjonowanie. Dlatego też zawsze wybierajmy profesjonalistę posiadającego certyfikaty potwierdzające jego kwalifikacje. Jednym z takich zaufanych zawodowców SEO jest Wudyka Łukasz, znany w Polsce i za granicą jako doświadczony twórca stron internetowych i fachowiec z zakresu pozycjonowania. Jeśli więc potrzebujemy kogoś, kto pomoże nam w otworzeniu strony lub dokona jej optymalizacji pod kątem najczęściej wyszukiwanych fraz, czy to w zakresie pozycjonowania lokalnego czy zagranicznego, warto rozpatrzyć ofertę Łukasza Wudyki.

Od początku – na czym właściwie polega SEO?

Już wiemy, z czyich usług warto skorzystać, przejdźmy więc do sedna: dowiedzmy się, czym właściwie jest SEO. Search Engine Optimization to całe spektrum różnych działań podejmowanych w celu zwiększenia zasięgu i widoczności danej strony internetowej i jej optymalizacji tak, aby znalazła się na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki Google.

Jednym z działań optymalizacyjnych na stronie (on-site) jest umieszczanie w treściach najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników sieci fraz, czyli słów kluczowych związanych tematycznie z naszą działalnością. Jeżeli na przykład oferujemy usługi cukiernicze, takimi frazami będą: „cukiernia+miasto” (np. „cukiernia Kraków”). Może to być też precyzyjniej określona usługa, np. „torty Kraków”. Frazy tego typu stosuje się w przypadku pozycjonowania lokalnego, ponieważ zawierają w sobie nazwę miasta. Dzięki temu, że w treściach na naszej stronie będą zawarte takie frazy, będziemy pojawiać się wyżej na liście wyników wyszukiwania w danym regionie. Oczywiście zależy to od jeszcze wielu innych czynników: poprawności kodu, łatwości w nawigacji strony czy linkowania zewnętrznego i wewnętrznego. Tym wszystkim zajmuje się Search Engine Opimization, czyli SEO.

Na czym polega pozycjonowanie zagraniczne? Kto jest fachowcem, który potrafi je przeprowadzać?

Pozycjonowanie zagraniczne występuje wówczas, gdy posiadamy markę w kraju, ale chcemy, żeby była ona widoczna dla obcokrajowców. Powinniśmy wtedy pomyśleć o skorzystaniu z usług wykwalifikowanego specjalisty, który zna taktyki SEO skuteczne pod kątem widoczności za granicami naszego państwa. Takim specjalistą jest między innymi wspomniany już Wudyka Łukasz, który współpracuje z certyfikowanymi tłumaczami. Tworzą oni wysokiej jakości treści, które spełniają oczekiwania i wymagania odbiorców na rynku docelowym.

SEO audyt – czy warto go przeprowadzić?

Audyt SEO to sprawdzenie wszystkich istotnych elementów strony internetowej i ich funkcjonalności. Audyt może też zawierać porównanie naszej strony pod kątem konkurencji oferującej tę samą usługę lub produkty. Główne polega jednak na analizowaniu witryny pod kątem widoczności, czyli sprawdzeniu, co można by poprawić, aby zwiększyć pozycję naszej strony. To podstawa, jeżeli chcemy zacząć pozycjonowanie. Co ciekawe, Wudyka Łukasz oferuje zarówno darmowe, jak i płatne audyty. Skontaktuj się z tym specjalistą, aby postawił diagnozę Twojej witrynie.

Wudyka Łukasz.

Firmowa strona internetowa – o czym jeszcze pamiętać?

Pamiętajmy, że strona powinna być nie tylko projektowana i optymalizowana „pod roboty”. Nie należy zapominać o rzeczywistych odwiedzających! Niebywale ważne jest, aby nasza witryna była wizualnie atrakcyjna dla potencjalnego klienta. Po pierwsze, wszystkie najważniejsze i najciekawsze informacje powinny być podkreślone i widoczne. Dzięki temu użytkownik nie będzie irytować się niemożnością znalezienia kluczowych dla niego treści. To, co najistotniejsze, czyli np. adres firmy, opis usług czy cennik, musi być zaznaczone i umieszczone w widocznym miejscu. Wszystkie te aspekty wpływają na doświadczenie odwiedzającego stronę, czyli UX (User Experience).

Ponadto wielu klientów interesuje historia naszej działalności, początki marki itp. Należy więc w kreatywny sposób zaprezentować się w zakładce „o nas”. Należy zaznaczyć, że odpowiednio zoptymalizowane zdjęcia i wideo to także elementy strony, które zwiększają zaangażowanie użytkowników i wydłużają czas spędzony w witrynie. Pamiętajmy też, aby nasza strona nie była nudna: udoskonalajmy ją i na bieżąco dodawajmy nowe informacje oraz teksty.

Wudyka Łukasz – odwiedź stronę specjalisty, żeby dowiedzieć się więcej!

Jak widzisz, zagadnienie pozycjonowania stron w wyszukiwarce jest złożone i dla laików może stanowić czarną magię. Jeśli więc chciałbyś zwiększyć widoczność swojego biznesu w sieci, lepiej zawierzyć to zadanie takiemu specjaliście jak Wudyka Łukasz, który na potwierdzenie swoich umiejętności ma certyfikaty z wielu dziedzin marketingu internetowego.

Aby się z nim skontaktować, przejdź do strony internetowej: http://www.lukaszwudyka.pl/