Kampanie mailingowe w Twoim biznesie

Najnowsze wpisy

Małe firmy często mają ograniczony budżet marketingowy, co może sprawić, że promocja firmy stanie się wyzwaniem. Dobrą wiadomością jest to, że istnieje wiele sposobów, aby promować się wśród klientów, nie wydając żadnych (lub dużo) pieniędzy.

Załóż darmowe konto Google My Business

Profil biznesowy Google stał się jedną z najskuteczniejszych dostępnych darmowych strategii marketingowych, zwłaszcza dla firm lokalnych. Ta bezpłatna oferta umożliwia Twojej firmie wyświetlanie się na mapach Google, w lokalnej sekcji wyszukiwarki Google oraz w prawym panelu wiedzy dla wyszukiwań oznaczonych marką.

Jednak, aby Twój profil biznesowy wyświetlał się wyżej w mapach Google lub wynikach lokalnych, musisz zoptymalizować swój profil biznesowy, a żeby go zoptymalizować, musisz mieć zweryfikowaną własność tego profilu, co odbywa się za pośrednictwem konta Google My Business.

Publikuj (i angażuj się) w mediach społecznościowych

Zwiększanie zaangażowania w mediach społecznościowych i budowanie społeczności online to darmowy sposób na rozwój małej firmy przy jednoczesnym wyrażaniu osobowości marki i budowaniu zaufania z publicznością. Kampanie mailingowe odniosą sukces, jeżeli założysz konta biznesowe i będziesz zaangażowany w dużych serwisach społecznościowych – Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube i innych.

Kampanie mailingowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych, pomogą Ci:

  • Promować wpisy na swoim blogu, które napędzają ruch na Twojej stronie.
  • Prowadzić bezpośredni dialog z obserwującymi, aby wyrazić głos marki i zdobyć większe zaangażowanie.
  • Przeprowadzać ankiety i prosić o opinie.
  • Wykorzystywać fragmenty dłuższych treści i tworzyć szybkie, informacyjne posty, które są łatwiejsze do przyswojenia.

Niezależnie od motywacji, upewnij się, że jesteś regularnie aktywny i proaktywny na kontach w mediach społecznościowych, które tworzysz. Ważna jest tutaj konsekwencja, społeczność, współpraca i zaangażowanie.

Opracuj plan kampanii mailingowej

E-mail marketing to świetny sposób na zaangażowanie nowych użytkowników w Twoją działalność. Jest to również dobry sposób na podtrzymanie relacji z obecnymi klientami. I choć e-mail marketing nie jest nowością, to wciąż jest jednym z najbardziej niezawodnych sposobów na osiągnięcie dużego zwrotu z inwestycji marketingowych.