FAQ - Najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
 
1. Czy zakup w naszym sklepie wymaga rejestracji ?

Nie, w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować. Wystarczy wybrać interesujące nas spodnie, dodać wybrany rozmiar do koszyka i nacisnąć "przejdź do koszyka", tam wystarczy podać dane do wysyłki, wybrać sposób płatności, kliknąć "przejdź do kasy" a następnie "złóż zamówienie".

2. Jak dostarczane są spodnie ?

Wszystkie spodnie wysyłane są za pomocą firmy kurierskiej DPD, dzięki temu nie ma obawy, że paczka zaginie. 99 % przesyłek dociera do naszych klientów w ciągu 24 godzin.
 
3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
 
Jako jedni z nielicznych sprzedawców towar, który oferujemy w naszym sklepie posiadamy na stanie w magazynie, dzięki temu 95% zamówienie realizujemy w ciągu 24h, od daty złożenia zamówienia poprzez formularz na stronie.
 
4. Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
 
Za zamówienie można zapłacić "przy odbiorze" czyli płacąc gotówką kurierowi, który dostarcza paczkę. Zamówienie można również opłacić za pośrednictwem tradycyjnego przelewu lub za pomocą szybkich płatności : transferuj.pl i PayPal.
 
 

5. Jakie są koszty dostawy towaru?

Koszt wysłania przesyłki kurierskiej odpowiednio:

- przedpłata - 11,99 zł

- pobranie – 16,99 zł

Paczkomat Inpost odpowiednio:

- przedpłata – 9,49 zł

- płatność przy odbiorze – 12,99 zł

 

6. Czy mogę skorygować złożone zamówienie?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Jeśli zaistnieje taka potrzeba prosimy o kontakt:

telefoniczny: 734-66-00-50

lub

mailowy: sklep@fabrykajeansow.pl

 

7. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Tak, prosimy w tej sprawie o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

8. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia moich danych adresowych?

Oczywiście można. Prosimy o wysłanie do nas maila ze wskazaniem zmian (np. adres, telefon, itp. ) bądź skontaktować się z nami telefonicznie.

 

9. Czy mogę oddać zakupiony produkt oraz jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zakupiony towar można zwrócić zachowując termin 30-dniowy. Pieniądze są przesyłane na Państwa konto niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru.

 

10. Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem tradycyjnym?

Tak, za dokonane zakupy możecie Państwo zapłacić przelewem tradycyjnym. Poniżej dane do przelewu:

NET Store Dominik Strasiński

Nr konta Inteligo: 50 1020 5558 1111 1901 1130 0033

 

11. Czy jest możliwość uzyskania rabatu na zakupy większej ilości spodni?

W celu uzyskania rabatu na zakup większej ilości spodni prosimy wcześniej o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

 

12. Czy jest możliwość wymiany towaru bez rozliczenia pieniężnego?

Oczywiście, jednak towar musi być w tej samej cenie co wymieniany (+ koszty ponownej przesyłki) lub w cenie niższej niż wymieniany (uwzględniając koszty wysyłki).

 

13. Czy można wymienić jedną parę spodni np. na mniejszą lub inną w podobnej cenie?

Oczywiście. Proszę jednak nas o tym wcześniej poinformować mailowo lub telefonicznie celem odłożenia określonego numeru towaru.

 

14. Zapłaciłam/-em kartą kredytową, w jakiej formie otrzymam środki za zwracany towar?

Środki zwracane są na wskazany numer konta/karty.

 

15. W jaki sposób mogę otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany artykuł?

Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje przelewem bankowym na wskazany numer konta.

 

W razie dodatkowych pytań służymy Państwu pomocą zapraszając do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

Pozdrawiamy serdecznie

Zespół Fabrykajeansow.pl

 

 


Menu
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl